המחירים באתר כוללים מע"מ

LOGO

קייטרינג כשר בתל אביב

קייטרינג לאירועים בתל אביב

קייטרינג-תל אביב

כמות האוכלוסייה שמרוכזת בתל אביב ובכל גוש דן, היא הרבה ביותר בישראל. תושבי העיר והגוש, וכן, אנשים הבאים לחיות בה מאזורי פריפריה שונים, מנהלים בה אורח חיים אינטנסיבי. בין היתר הם עורכים אירועים שונים או מוזמנים לאחרים.

קייטרינג כשר למהדרין בתל אביב יספק מאכלים טעמים וערבים לחיכם של המוזמנים. לאירועים שונים מגיעים אנשים שומרי מסורת וזה יהיה אך טבעי לכבד אותם ולהגיש מזון אשר הם יכולים לאכול ללא חשש. האוכל של קייטרינג בשרי בתל אביב מיוצר על פסי ייצור המותאמים אך ורק לו ואשר מפוקחים על ידי רשות דתית מוסמכת. קייטרינג בשרי כשר יבוסס על מאכלי בשר שונים חמים וקרים, ובין היתר, יהיו בו מנות עוף, הודו, בקר ועוד. יהיו סלטים מגוונים להעשרת הטעם, וכן, לחמים מיוחדים, ירקות, חמוצים, מטבלים שונים ועוד. המנות האחרונות יהיו מבוססות על תחליפי חלב וישלימו תפריט משביע וטעים.

דברו איתנו

קייטרינג לאירועים קטנים בתל אביב

אירועים קטנים הם אירועים שכמות המשתתפים בהם קטנה, יחסית. על כן, הם יכולים להיערך בבתים, בעסקים, באולמות קטנים ואף חיק הטבע. מכיוון שכמות המשתתפים באירועים אלו קטנה יחסית, חשוב לבחור בחברה שמספקת שירותי קייטרינג גם למספר קטן של אנשים. זאת משום שישנם חברות העוסקות רק באירועים רבי משתתפים. הנה כמה דוגמאות לאירועים קטנים שמומלץ לשכור חברת קייטרינג עבורם:

  • ברית או בריתה
  • אירוע חברה
  • יום הולדת רבת משתתפים
  • חגיגת בר מצווה או בת מצווה
  • חתונה מצומצמת שהמוזמנים הם רק המשפחה הקרובה ועוד

קייטרינג תל אביב-כשר – המדריך

במידה ואתם רוצים לשכור שירותי קייטרינג כשר בתל אביב, חשוב שתזכרו את הדברים הבאים:

  • סוג הכשרות הנדרשת – ישנם סוגי כשרות שונים, כשרות מחמירה יותר וכשרות המקלה בנושאים שונים. הבחירה בסוג הכשרות לרוב, תהיה תלויה במוזמנים, אך גם במארחים. רצוי לבדוק תעודות כשרות של חברת הקייטרינג.
  • להתאים את הקייטרינג לאופי האירוע – לקייטרינג מהנה ואיכותי, אפשר רצוי לבחון את אופי האירוע ולפי זה להחליט איזה סוג של קייטרינג תרצו. לדוגמא, אם מדובר בבריתה שמתקיימת בבוקר יום שישי, אין דבר המהנה יותר מקייטרינג שכולו על טהרת המאכלים החלביים ומאכלים קלילים. מכיוון שהאירוע לא מתקיים לתוך הלילה אלא רק עד הצהריים ויש לזכור כי בערב ישנה ארוחה גדולה ובשרית. הבחירה בקייטרינג חלבי יכולה להיות מושלמת. בכל מקרה, יש לזכור שאירועים קטנים כשרים לא נופלים באיכותם ולרוב הינם הדרישה הרווחת.
  • שאלו חברים ומכרים – אחת מהדרכים הטובות ביותר לבחירת קייטרינג היא באמצעות המלצות של חברים או בני משפחה. כדאי להתייעץ עם מכרים שערכו אירוע בזמן האחרון, הם ודאי ערכו סקר שווק ויוכלו להמליץ לכם על חברות קייטרינג רבות ועל חברת הקייטרינג שהם בחרו. תוכלו גם לקבל המלצות ברשת האינטרנט. באתרים רבים יש משוב והמלצות על אודות חברות קייטרינג, תוכלו לעיין בהם ולהתרשם מהחברות המומלצות. גם בעלי אולמות, מנהלי אירועים ובעלי מקצוע נוספים הנושקים לתחום האירועים ישמחו להמליץ לכם על חברות מובילות.
  • אם טעמתם ואהבתם, קחו פרטים – במידה ואתם משתתפים באירוע בתקופה הסמוכה למועד האירוע שלכם והאוכל מוצא חן בעינכם, גשו לבעל הקייטרינג ובקשו ממנו כרטיס ביקור ובדקו את האפשרות שהם יהיו גם באירוע שלכם. כך תוכלו לדעת בדיוק מה אתם מקבלים ויימנעו מכם הפתעות לא נעימות.
  • מיקום הקייטרינג – מומלץ לבחור חברת קייטרינג הפועלת באזור שבו האירוע שלכם עתיד להתקיים כדי שהאוכל לא ינדוד בדרכים ויאבד מהאיכות שלו ומהטריות. כך במידה והאירוע מתקיים בתל אביב יש לבחור קייטרינג בתל אביב וכן לשאר הערים בארץ.
  • שיקול כלכלי – הפקת כל אירוע כרוכה בהוצאות כספיות שונות. תוכלו לחסוך חלק מההוצאות אם תערכו סקר שוק ותשוו בין כמה חברות המציעות עבורכם את אותו שירות

קייטרינג כשר למהדרין-תל אביב

כאמור, ישנם סוגים שונים של כשרויות המסווגות לפי חומרות הלכתיות שונות. במגזר החרדי,  לרוב מקפידים שכל מוצרי המזון, לרבות הקייטרינג לאירועים, יהיו תחת פיקוח והשגחה מחמירה. ניתן למצוא קייטרינג כשר למהדרין בתל אביב במידה ואתם עתידים לקיים אירוע שהמשתתפים בו הינם אנשים שמקפידים על כשרות מחמירה זו. יש לציין כי כשרות מהדרין למאכלים מבטיחה בין היתר כי נעשה טיפול וניקיון קפדני לירקות ולשאר חומרי הגלם המוגשים.

קייטרינג כשר תל אביב – טופביס

אנו בטופביס, מתמחים בהכנת כריכים, מגשי אירוח, סלטי בריאות לפגישות עסקיות ובאירועים פרטיים וכן קייטרינג לאירועים בהתאם לדרישות הלקוח.

כמו כן, אצלנו תוכלו להנות משירות קייטרינג בכשרות מהודרת שיתאים לאירועים גדולים וקטנים כאחד. כל חומרי הגלם מהם אנו מכינים את האוכל עבורכם, טריים ואיכותיים ביותר. זאת על מנת להעניק לכם ולאורחים שלכם חוויה קולינרית שלא תישכח

מוזמנים ליצור אתנו קשר לכל שאלה:

טלפון – 052-8545861

אימייל – superbis7@gmail.com

או לחלופין להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

תפריט נגישות

× דברו איתי